Coronavirus (COVID-19)

Vanwege de recente ontwikkelingen en maatregelen rond de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) in Nederland kan het beantwoorden van uw verzoeken cq vragen iets langer duren dan u van ons gewend bent.

 

BEREIKBAARHEID 
Telefoon:
Momenteel is onze telefonische bereikbaarheid aangepast omdat veel van onze medewerkers thuiswerken of afwezig zijn i.v.m. ziekte.
We zijn momenteel bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 12:00

Whatsapp:
Via Whatsapp zijn we bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 16:00.
Mits de betreffende medewerker niet ziek is of vrij, mag u binnen 24 uur een reactie verwachten.

E-mail:
We lezen onze mail iedere dag. Ook hier kan het langer duren voordat u antwoord ontvangt, indien u rechtstreeks mailt met een medewerker.
Als het om algemene verzoeken gaat, kunt u mailen naar: info@abbewindvoering.nl

 

VERZOEKEN
Extra leefgeld:
Indien u extra geld wilt aanvragen, verzoeken wij u dat alleen te doen via het algemene mailadres: info@abbewindvoering.nl en niet naar uw vaste contactpersoon. De kans bestaat dat uw contactpersoon niet in de situatie is om uw verzoek af te handelen.

Documenten:
Ook indien u belangrijke documenten heeft die u wilt doorsturen,  gebruik dan het algemene mailadres: info@abbewindvoering.nl

 

HOE LANG DUURT DE HUIDIGE WERKWIJZE?
We volgen het nieuws dagelijks. Zolang deze berichten op onze website staan, zijn ze aktueel. Houdt u dit goed in de gaten.
We zullen u zo goed mogelijk informeren via teksten bij het inloggen in Onview, Whatsapp, E-Mail en onze website.

Onze excuses voor het ongemak, wij doen er alles aan u zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Wij vragen u vriendelijk onze reactie af te wachten.

Pas goed op uzelf en de mensen om u heen. 

Met vriendelijke groet,
AB Bewindvoering B.V.